Badanie efektywności ludzi i organizacji

Dostarczamy konkretnych danych, a nie opinii kilku osób.
diagnoza rozwoju organizacji

Diagnoza rozwoju organizacyjnego (DOD)

Badanie oparte jest o model L. Greiner'a. Zakłada on, że każda z organizacji zawsze przechodzi kilka faz rozwoju. Jedne są ewolucyjne, a inne rewolucyjne. Ewolucja, to czas gdy firma rozwija się doskonaląc znane i sprawdzone sposoby działania.Gdy jednak okazuje się, że zaczynają one zawodzić, wówczas następują zmiany rewolucyjne. I właśnie dlatego warto zdiagnozować, przed jaką fazą rozwoju stoi nasza firma.

diagnoza badanie efektywności organizacji

Badanie efektywności ludzi 
i organizacji (HPI)

Badanie prowadzimy w oparciu o model Human Performance Improvement (HPI). Na podstawie wyników badania możemy wskazać czynniki, które osłabiają lub wzmacniają efektywność organizacji i pracowników. Można dzięki temu określić cele rozwojowe dla organizacji oraz rekomendowane w tym względzie działania. 
Pomimo, że dane są zbierane w 6 obszarach, badanie zajmuje tylko ok 20 minut/respondenta i w praktyce nie zakłóca codziennej pracy.
badanie kultury organizacyjnej

Badanie kultury organizacyjnej (OCAI)

Na bazie sprawdzonego narzędzia badawczego (blisko 10.000 firm) pomożemy Państwu nie tylko zdefiniować obecną kulturę, ale również tą, która powinna w firmie obowiązywać. Dzięki uzyskanym danym dostarczymy Państwu nie tylko opracowania wyników, ale również rekomendacji działań mających na celu wsparcie ewentualnej zmiany kultury organizacyjnej.
badanie zadowolenia pracowników

Badanie zadowolenia z pracy (Q12)

Badanie realizujemy w oparciu o sprawdzony w praktyce i powszechnie uznawany zestaw 12 pytań Instytutu Gallupa. Badanie pozwalają określić jakość, satysfakcję i atrakcyjność miejsca pracy,które stwarza dana organizacja.
Na podstawie zebranych danych przygotujemy nie tylko prezentację wyników, ale również wnioski i rekomendacje koniecznych działań. 
przywiązanie do organizacji

Badanie przywiązania do organizacji (OC)

To sprawdzone i dostosowane do polskich warunków badanie umożliwia pozyskanie szczegółowych danych na temat czynników, które sprawiają, że pracownicy czują się związani z firmą. Dowiedz się, ile w przywiązaniu do firmy jest dobrych emocji, a ile wyrachowania...
Na podstawie badania prezentujemy nie tylko wyniki, ale również rekomendacje koniecznych do podjęcia działań w celu utrzymania lub zmiany określonych czynników.
analiza transakcyjna badanie stylów komunikacji

Badanie stylów komunikacji (AT)


Badanie ma charakter kwestionariuszowy i oparte jest o teorię analizy transakcyjnej Erica Berne'a. Doskonale sprawdza się jako źródło informacji pozwalające na rozpoznanie nieformalnych i kluczowych stylów komunikacji oraz budowania relacji interpersonalnych w organizacji i zespołach. Pozwala też na diagnozę podłoża konfliktów i sposoby ich rozwiązywania. Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego zespoły są zespołami lub tylko grupami ludzi - skorzystaj z tego badania!

przywiązanie do organizacji

Test Efektywności sprzedażowej (TES)

Jeden z niewielu testów, który odnosi się ściśle do procesu sprzedaży. Dzięki temu badane są umiejętności radzenia sobie przez handlowca na konkretnych etapach procesu, a nie konglomerat luźno powiązanych kompetencji. Wyniki testu można zatem stosować w procesie planowania rozwoju, szkoleń oraz wykorzystywać w rekrutacji na stanowiska handlowe. Mogą być również wykorzystywane w procesach coachingu i planowania zadań rozwojowych.
analiza transakcyjna badanie stylów komunikacji

Testy kompetencyjne


Testy kompetencji są tzw. testami „oceny sytuacji”. Wymagają od badanego zrozumienia wybranych sytuacji zawodowych oraz wskazania zachowań, które w tych sytuacjach są najbardziej i najmniej efektywne.
Mogą być stosowane jako narzędzie w takich procesach jak: selekcja kandydatów, ocena okresowa, planowanie szkoleń, planowanie rozwoju i ścieżek kariery

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat proponowanych przez nas badań - prosimy o kontakt. Chętnie porozmawiamy o możliwości współpracy w tym zakresie.ami lub tylko grupami ludzi - skorzystaj z tego badania!
Napisz do nas!

Jak realizujemy badania?

Od przygotowania procesu, do raportu i rekomendacji

Ustalenie przedmiotu badania

Zależnie od celu badania, dobierzy odpowiednie narzędzie badawcze i wielkość próby

Określenie terminów i formy badania

Ustalimy dogodny termin i sposób realizacji badania (zdalne lub drukowane).

Komunikacja i rozpoczęcie badania

Pomożemy w komunikacji badania wsród pracowników.

Realizacja badania

Zapewniamy asystę techniczną podczas realizacji badania bez względu na jego formę.

Zebranie i analiza danych

Opracujemy i opiszemy wyniki w formie pisemnej i graficznej.

Raport i prezentacja wniosków

Przygotujemy i zaprezentujemy raport zawierający wyniki, wnioski oraz rekomendacje działań.

Polub i udostępnij!

(c)2018, Wszelkie Prawa Zastrzeżone
 
Mediacon doradztwo HR wynagrodzenia strategia HRM badania efektywności szkolenia i warsztaty rozwojowe oceny okresowe wartościowanie stanowisk pracy efektywne procesy HR system wynagrodzeń rozwiązania systemowe ZZL kultura organizacyjna HPI premie benefity modele kompetencji
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem