Dostarczamy konkretnych danych, a nie opinii kilku osób.
Skup się na tym, co ważne
Dlaczego warto, a nawet należy badać ludzi i organizację? Niech za odpowiedź posłuży cytat:
"Myślenie w kategoriach jakościowych wymaga mniej zasobów poznawczych niż myślenie w kategoriach ilościowych. Jest zatem wygodniejsze.
Jednak niektórych informacji nie da się ująć i przekazać słowami, a jedynie liczbami. Unikając liczb, lekceważymy twarde, obiektywne dane.
Nie zadając sobie pytania o rzeczywiste znaczenie danych, nie próbując samodzielnie wyciągnąć z nich obiektywnych wniosków, ułatwiamy sobie życie, ale pozbawiamy się szansy na lepsze zrozumienie świata."
(Prof. Piotr Zielonka)
Zdiagnozuj rzetelnie swoją firmę
Zbadaj. Przeanalizuj. Miej wiedzę, a nie tylko wyobrażenie.
Diagnoza Rozwoju Organizacyjnego firmy (DOD)
Badanie oparte jest o model L. Greiner'a. Zakłada on, że każda z organizacji zawsze przechodzi kilka faz rozwoju. Jedne są ewolucyjne, a inne rewolucyjne. Ewolucja, to czas gdy firma rozwija się doskonaląc znane i sprawdzone sposoby działania.Gdy jednak okazuje się, że zaczynają one zawodzić, wówczas następują zmiany rewolucyjne. I właśnie dlatego warto zdiagnozować, przed jaką fazą rozwoju stoi nasza firma.
Badanie prowadzimy w oparciu o model Human Performance Improvement (HPI). Na podstawie wyników badania możemy wskazać czynniki, które osłabiają lub wzmacniają efektywność organizacji i pracowników. Można dzięki temu określić cele rozwojowe dla organizacji oraz rekomendowane w tym względzie działania. Pomimo, że dane są zbierane w 6 obszarach, badanie zajmuje tylko ok 20 minut i praktycznie nie zakłóca codziennej pracy.
Na bazie sprawdzonego narzędzia badawczego (blisko 10.000 firm) pomożemy Państwu nie tylko zdefiniować obecną kulturę, ale również tą, która powinna w firmie obowiązywać. Dzięki uzyskanym danym dostarczymy Państwu nie tylko opracowania wyników, ale również rekomendacji działań mających na celu wsparcie ewentualnej zmiany kultury organizacyjnej.
Badanie realizujemy w oparciu o sprawdzony w praktyce i powszechnie uznawany zestaw 12 pytań Instytutu Gallupa. Badanie pozwalają określić jakość, satysfakcję i atrakcyjność miejsca pracy,które stwarza dana organizacja.
Na podstawie zebranych danych przygotujemy nie tylko prezentację wyników, ale również wnioski i rekomendacje koniecznych działań.
To sprawdzone i dostosowane do polskich warunków badanie umożliwia pozyskanie szczegółowych danych na temat czynników, które sprawiają, że pracownicy czują się związani z firmą. Dowiedz się, ile w przywiązaniu do firmy jest dobrych emocji, a ile wyrachowania...
Na podstawie badania prezentujemy nie tylko wyniki, ale również rekomendacje koniecznych do podjęcia działań w celu utrzymania lub zmiany określonych czynników.
Badanie ma charakter kwestionariuszowy i oparte jest o teorię analizy transakcyjnej Erica Berne'a. Doskonale sprawdza się jako źródło informacji pozwalające na rozpoznanie nieformalnych i kluczowych stylów komunikacji oraz budowania relacji interpersonalnych w organizacji i zespołach. Pozwala też na diagnozę podłoża konfliktów i sposoby ich rozwiązywania. Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego zespoły są zespołami lub tylko grupami ludzi - skorzystaj z tego badania!
Potrzebujesz więcej informacji na temat tego badania?
Jeden z niewielu testów, który odnosi się ściśle do procesu sprzedaży. Dzięki temu badane są umiejętności radzenia sobie przez handlowca na konkretnych etapach procesu, a nie konglomerat luźno powiązanych kompetencji. Wyniki testu można zatem stosować w procesie planowania rozwoju, szkoleń oraz wykorzystywać w rekrutacji na stanowiska handlowe. Mogą być również wykorzystywane w procesach coachingu i planowania zadań rozwojowych.
Testy kompetencji są tzw. testami „oceny sytuacji”. Wymagają od badanego zrozumienia wybranych sytuacji zawodowych oraz wskazania zachowań, które w tych sytuacjach są najbardziej i najmniej efektywne.
Mogą być stosowane jako narzędzie w takich procesach jak: selekcja kandydatów, ocena okresowa, planowanie szkoleń, planowanie rozwoju i ścieżek kariery.
Nie jest to badanie mające na celu ustalenie poziomu wynagrodzeń, ale identyfikację elementów, które (w danych okolicznościach) trzeba wziąć pod uwagę przy wdrożeniu i/lub zmianie i modyfikacji, aby system wynagrodzeń był jak najbardziej efektywny z punktu widzenia motywacji pracowników. Dzięki badaniu dowiesz się, które elementy systemu trzeba zmodyfikować lub inaczej komunikować i/lub używać.
Każde z oferowanych badań i testów mają swoją specyfikę. Niewiątpliwie wymagają one ustalenia szczegółów dotyczących fazy przygotowań i uruchomienia badania (np. metryczka, sposób dystrybucji dostępów, itp.), ale również komunikacji wśród badanych pracowników. Te kwestie również pomożemy przygotować. Jeśli chcesz skomunikować się w sprawie badań i testów:
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.