Badanie efektywności ludzi i organizacji
Dostarczamy konkretnych danych, a nie opinii kilku osób.
Skup się na tym, co ważne
Dlaczego warto, a nawet należy badać ludzi i organizację? Niech za odpowiedź posłuży cytat:
"Myślenie w kategoriach jakościowych wymaga mniej zasobów poznawczych niż myślenie w kategoriach ilościowych. Jest zatem wygodniejsze.
Jednak niektórych informacji nie da się ująć i przekazać słowami, a jedynie liczbami. Unikając liczb, lekceważymy twarde, obiektywne dane.
Nie zadając sobie pytania o rzeczywiste znaczenie danych, nie próbując samodzielnie wyciągnąć z nich obiektywnych wniosków, ułatwiamy sobie życie, ale pozbawiamy się szansy na lepsze zrozumienie świata."
(Prof. Piotr Zielonka)
Zdiagnozuj rzetelnie swoją firmę
Zbadaj. Przeanalizuj. Miej wiedzę, a nie tylko wyobrażenie.
Diagnoza Rozwoju Organizacyjnego firmy (DOD)
Badanie oparte jest o model L. Greiner'a. Zakłada on, że każda z organizacji zawsze przechodzi kilka faz rozwoju. Jedne są ewolucyjne, a inne rewolucyjne. Ewolucja, to czas gdy firma rozwija się doskonaląc znane i sprawdzone sposoby działania.Gdy jednak okazuje się, że zaczynają one zawodzić, wówczas następują zmiany rewolucyjne. I właśnie dlatego warto zdiagnozować, przed jaką fazą rozwoju stoi nasza firma.
Badanie efektywności ludzi i organizacji (HPI)
Badanie prowadzimy w oparciu o model Human Performance Improvement (HPI). Na podstawie wyników badania możemy wskazać czynniki, które osłabiają lub wzmacniają efektywność organizacji i pracowników. Można dzięki temu określić cele rozwojowe dla organizacji oraz rekomendowane w tym względzie działania. Pomimo, że dane są zbierane w 6 obszarach, badanie zajmuje tylko ok 20 minut i praktycznie nie zakłóca codziennej pracy.
Badanie kultury organizacyjnej (KKO)
Na bazie narzędzia badawczego inspirowanego uznanymi modelami badawczymi (w tym OCAI), pomożemy Państwu nie tylko zdefiniować obecną kulturę, ale również tą, która powinna w firmie obowiązywać. Dzięki uzyskanym danym dostarczymy Państwu nie tylko opracowania wyników, ale również rekomendacji działań mających na celu wsparcie ewentualnej zmiany kultury organizacyjnej.
Badanie zadowolenia z pracy (Q12)
Badanie realizujemy w oparciu o schemat inspirowany sprawdzonym w praktyce badaniu Instytutu Gallupa. Badanie pozwalają określić jakość, satysfakcję i atrakcyjność miejsca pracy, które stwarza dana organizacja.
Na podstawie zebranych danych przygotujemy nie tylko prezentację wyników, ale również wnioski i rekomendacje koniecznych działań.
Badanie przywiązania do organizacji (OC)
To sprawdzone i dostosowane do polskich warunków badanie umożliwia pozyskanie szczegółowych danych na temat czynników, które sprawiają, że pracownicy czują się związani z firmą. Dowiedz się, ile w przywiązaniu do firmy jest dobrych emocji, a ile wyrachowania...
Na podstawie badania prezentujemy nie tylko wyniki, ale również rekomendacje koniecznych do podjęcia działań w celu utrzymania lub zmiany określonych czynników.
Badanie stylów komunikacji (AT)
Badanie ma charakter kwestionariuszowy i oparte jest o teorię analizy transakcyjnej Erica Berne'a. Doskonale sprawdza się jako źródło informacji pozwalające na rozpoznanie nieformalnych i kluczowych stylów komunikacji oraz budowania relacji interpersonalnych w organizacji i zespołach. Pozwala też na diagnozę podłoża konfliktów i sposoby ich rozwiązywania. Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego zespoły są zespołami lub tylko grupami ludzi - skorzystaj z tego badania!
Potrzebujesz więcej informacji na temat tego badania?
Test Efektywności sprzedażowej (TES)
Jeden z niewielu testów, który odnosi się ściśle do procesu sprzedaży. Dzięki temu badane są umiejętności radzenia sobie przez handlowca na konkretnych etapach procesu, a nie konglomerat luźno powiązanych kompetencji. Wyniki testu można zatem stosować w procesie planowania rozwoju, szkoleń oraz wykorzystywać w rekrutacji na stanowiska handlowe. Mogą być również wykorzystywane w procesach coachingu i planowania zadań rozwojowych.
Testy kompetencyjne (TK)
Testy kompetencji są tzw. testami „oceny sytuacji”. Wymagają od badanego zrozumienia wybranych sytuacji zawodowych oraz wskazania zachowań, które w tych sytuacjach są najbardziej i najmniej efektywne.
Mogą być stosowane jako narzędzie w takich procesach jak: selekcja kandydatów, ocena okresowa, planowanie szkoleń, planowanie rozwoju i ścieżek kariery.
Badanie efektywności systemu wynagrodzeń
Nie jest to badanie mające na celu ustalenie poziomu wynagrodzeń, ale identyfikację elementów, które (w danych okolicznościach) trzeba wziąć pod uwagę przy wdrożeniu i/lub zmianie i modyfikacji, aby system wynagrodzeń był jak najbardziej efektywny z punktu widzenia motywacji pracowników. Dzięki badaniu dowiesz się, które elementy systemu trzeba zmodyfikować, zmienić lub dodać i w jakim kierunku zmiany te powinny być wdrożone.
Potrzebujesz więcej infomacji?
Każde z oferowanych badań i testów mają swoją specyfikę. Niewątpliwie wymagają one ustalenia szczegółów dotyczących fazy przygotowań i uruchomienia badania (np. metryczka, sposób dystrybucji dostępów, itp.), ale również komunikacji wśród badanych pracowników. Te kwestie również pomożemy przygotować. Jeśli chcesz skomunikować się w sprawie badań i testów.
Jak realizujemy badania?
Od przygotowania procesu, do raportu i rekomendacji
Ustalenie przedmiotu badania
Zależnie od celu badania, dobierzy odpowiednie narzędzie badawcze i wielkość próby
Określenie terminów i formy badania
Ustalimy dogodny termin i sposób realizacji badania (zdalne lub drukowane).
Komunikacja i rozpoczęcie badania
Pomożemy w komunikacji badania wsród pracowników.
Realizacja badania
Zapewniamy asystę techniczną podczas realizacji badania bez względu na jego formę.
Zebranie i analiza danych
Opracujemy i opiszemy wyniki w formie pisemnej i graficznej.
Raport i prezentacja wniosków
Przygotujemy i zaprezentujemy raport zawierający wyniki, wnioski oraz rekomendacje działań.
Kiedy już dowiesz się co, jak i dlaczego...
Zaprojektuj nowe rozwiązania.